مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 13:402017-08-20حوادث

بازداشت مادر متهم به کودک آزاری در کرمانشاه


دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از دستگیری مادر سارینای 10 ساله به اتهام کودک آزاری خبر داد و گفت: مادر این کودک در حالی که قصد فرار داشت، توسط ماموران دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا محمد حسین صادقی به چگونگی وقوع حادثه کودک آزاری در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: ساعت 13:30 روز شنبه 28 مرداد از سوی بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با مرکز فوریت های پلیسی تماسی مبنی بر احتمال وقوع یک جرم کودک آزاری برقرار می شود.

وی گفت: مأموران با حضور در اورژانس بیمارستان مشاهده می کنند دختری 10 ساله با هویت سارینا در بیمارستان بستری و از وضعیت جسمانی مطلوبی برخوردار نیست.

وی اظهار کرد: ظاهرا دایی کودک وی را به بیمارستان منتقل کرده، اما اطلاعات بیشتری در خصوص علت وضعیت جسمی مصدوم اعلام نمی کند.

صادقی اظهار کرد: با مشکوک شدن کادر درمانی به جرم تجاوز جنسی، دستورات لازم برای حضور پزشکی قانونی صادر می شود لیکن شواهدی به نفع تحقق تجاوز جنسی به دست نمی آید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه ادامه داد: بررسی ها حکایت از آن دارد که مادر مصدوم را مورد ضرب و جرح قرار داده است که به علت پایین آمدن سطح هوشیاری، مصدوم قادر به تکلم نیست، همچنین آثار جراحت در نقاط مختلف بدن کودک مشاهده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مادر متهم به کودک آزاری در کرمانشاه

بازداشت مادر متهم به کودک آزاری در کرمانشاه