مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 12:402017-08-20سياسي

عضویت 1356 داوطلب در جمعیت هلال احمر اصفهان


معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: یک هزار و 356 نفر داوطلب در جمعیت هلال احمر استان عضویت دارند و 26 شعبه در شهرستان های استان و 170 خانه داوطلبی زیر نظر جمعیت هلال احمر اصفهان فعال است.

- علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به استقبال هلال احمر استان از داوطلبان این جمعیت، اظهار کرد: حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان به منظور احیا و اصل خدمات رسانی داوطلبان با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر از طریق سازمان دهی و بهره گیری از توان و مساعدت اقشار توانمند تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این حوزه با توجه به نیازهای موجود ساختار اجتماعی بوده سعی کرده که حلقه واسط میان توان توانمندان و نیاز نیازمندان باشد، اضافه کرد: سازمان خدمات متنوعی مانند کمک به درمان بیماران، حمایت از کودکان آسیب دیده و ناتوان، کمک به آسیب دیدگان باقی مانده از سیل و حوادث طبیعی، مشارکت در جذب کمک های مردمی و سایر فعالیت های خیریه و عامل المنفعه ارائه می کند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان اصفهان با بیان اینکه یک هزار و 356 نفر داوطلب در جمعیت هلال احمر استان عضویت دارند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 26 شعبه در شهرستان های استان و 170 خانه داوطلبی زیر نظر جمعیت هلال احمر اصفهان فعال است و خانه های داوطلب محلی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 1356 داوطلب در جمعیت هلال احمر اصفهان

عضویت 1356 داوطلب در جمعیت هلال احمر اصفهان