مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 10:562017-08-20حوادث

همسرکشی در مرزداران/ پلیس در جست وجوی قاتلِ زن 30 ساله+عکس


پلیس در تعقیب قاتل همسرکشی است که با ضربات متعدد چاقو، زن 30 ساله خود را به قتل رسانده است.

- "، ساعت 8 روز شنبه مورخه 16بهمن 1395 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره قتل در خیابان مرزداران - خیابان ابراهیمی به کلانتری 139 مرزداران اعلام شد.

با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد خانمی 30 ساله بنام آمنه در داخل منزلش با ضربات متعدد جسم تیز به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر مقتول که با حضور در محل جنایت با جسد دخترش مواجه شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، پس از حضور کارآگاهان در صحنه جنایت به آنها گفت: طبق روال هر روز برای بردن دخترم به محل کارش، به دنبال او رفتم اما او از خانه اش بیرون نیامد؛ چندین بار زنگ خانه را زدم اما او در را باز نکرد؛ چندین بار با گوشی تلفن همراهش تماس گرفتم اما باز هم پاسخگو نبود.

وی ادامه داد: به همسرش ( دامادم ) زنگ زدم اما او نیز تلفن همراهش را پاسخگو نبود؛ سریعا به نشانی مدرسه نوه ام هلیا رفتم و کلید منزلشان را تحویل گرفتم؛ هلیا عنوان داشت که پدرش او را طبق روال هر روز به مدرسه رسانده؛ به سرعت خودم را به منزل دخترم رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسرکشی در مرزداران/ پلیس در جست وجوی قاتلِ زن 30 ساله+عکس

همسرکشی در مرزداران/ پلیس در جست وجوی قاتلِ زن 30 ساله+عکس