مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 10:502017-08-20اقتصادي

سیستم بازار خدمات انرژی و محیط زیست در کشور چه جایگاهی دارد؟


با توجه به اینکه ایران در مصرف انرژی از استانداردهای ملی و بین المللی تجاوز می کند، نیازمند شناخت بازاری هدفمند در زمینه خدمات انرژی و محیط زیست در کشور هستیم تا بتوانیم دستاوردهای علمی را در این بخش افزایش دهیم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اینکه ایران ازلحاظ مصرف انرژی بیشتر از استانداردهای جهانی انرژی مصرف می کند، شناسایی راهکارها و تدوین خطمشی مناسب برای گسترش فعالیت ها در حوزه بهینه سازی انرژی و محیط زیست امری ضروری است که باید به آن پرداخته شود.

ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی، با شناخت از وضعیت سیستم بازارهای خدمات انرژی و محیط زیست در کشور، شناسایی راهکارها و تدوین خط مشی مناسب برای گسترش فعالیت ها در حوزه بهینه سازی انرژی و محیط زیست را در اولویت کار خود قرار داده است.

یدالله سبوحی، دبیر ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی ریاست جمهوری، با اشاره به اهمیت ایجاد سیستم بازارهای خدمات انرژی و محیط زیست در کشور گفت: توسعه بازار خدمات انرژی از مهم ترین مسائلی است که ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی، از طریق هماهنگی و هم افزایی های توانایی ها به انجام خواهد رساند و مساله بعدی ایجاد بازار هماهنگی است، به این صورت که اگر تقاضای خدمات انرژی شکل نگیرد، تنها هزینه خواهیم کرد و دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم بازار خدمات انرژی و محیط زیست در کشور چه جایگاهی دارد؟

سیستم بازار خدمات انرژی و محیط زیست در کشور چه جایگاهی دارد؟