مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 10:352017-08-20اقتصادي

تکمیل زیرساخت های گردشگری در دشت شاد کالپوش


مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان میامی از تکمیل و ایجاد زیرساخت های گردشگری در منطقه نمونه گردشگری دکل دشت شاد کالپوش شهرستان میامی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد صادق رضویان با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه منطقه دکل دشت شاد کالپوش از جمله نقاط پربازدید گردشگران در استان سمنان است، با هدف افزایش رفاه حال گردشگران برخی زیرساخت های گردشگری و از جمله نمازخانه و 6 چشمه سرویس بهداشتی و بخشهای خدماتی در این منطقه گردشگری ایجاد شد.

وی گفت: این طرح ها شامل اجرای بیش از 400 مترمربع سنگ نما و سنگفرش کف، اجرای ایزولاسیون سقف، اجرای تاسیسات آبرسانی و خرید تجهیزات و نصب آن و ساخت سکوی نشیمن و روشویی در فضای محوطه است.

رضویان با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف گردشگری در کالپوش و ضرورت ایجاد زیرساخت های رفاهی گردشگران در این منطقه گفت: دومین جشنواره گل آفتابگردان جمعه هفته جاری در روستای رضوان بخش کالپوش شهرستان میامی برگزار می شود.

وی گفت: مزارع آفتابگردان کالپوش علاوه بر رونق کشاورزی با ایجاد مناظر زیبا و چشم نواز فرصت مناسبی را برای حضور و بهره مندی علاقه مندان به حوزه های طبیعت و طبیعت گردی فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های گردشگری در دشت شاد کالپوش

تکمیل زیرساخت های گردشگری در دشت شاد کالپوش