مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 10:262017-08-20پزشكي

در گفت وگو با فارس اعلام شد راهکارهای بهزیستی برای پیشگیری از آزار جنسی کودکان


سند رشد و تکامل همه جانبه کودکان به همراه دو طرح نماد، ماد ، 32 بسته حمایت اجتماعی روانی و 22 بسته مددکاری در زمینه آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آزار جنسی و روانی کودکان در راه است.

- انوشیروان محسنی بندپی در گفت وگو با خبرنگار شهری و رفاهی "، گفت: هر چقدر در زمینه آزار جنسی کودکان آگاه سازی انجام شود و مردم به خصوص در سنین اولیه بتوانند این آموزش ها را دریافت کنند اقدام اثربخشی را در پیشگیری از این آسیب انجام داده ایم.

وی ادامه داد: در این زمینه بهزیستی سند رشد و تکامل همه جانبه کودکان را پیشنهاد داده این سند با همکاری کارشناسان بهزیستی، آموزش و پرورش و وزارت بهداشت تدوین شده است.

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: این سند یکی از نیازهای اساسی کشور است که متأسفانه به دلیل کار تیمی فعلاً معطل مانده چرا که اغلب کارهای تیمی دستگاه ها با اختلافاتی همراه می شود و یک دستگاه همیشه خود را بالاتر از سایرین می بیند.

محسنی بندپی ادامه داد: طرح نماد که شامل نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان است از دیگر برنامه های ما در حوزه پیشگیری از آسیب هاست که بهزیستی بر محتوای آن نظارت می کند و 9 وزارتخانه مرتبط دیگر آن را اجرا خواهند کرد.

وی گفت: 32 بسته حمایت اجتماعی روانی، 22 بسته مددکاری برای 4 گروه دانش آموزان، والدین، معلمان و کارشناسان طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس اعلام شد راهکارهای بهزیستی برای پیشگیری از آزار جنسی کودکان

در گفت وگو با فارس اعلام شد راهکارهای بهزیستی برای پیشگیری از آزار جنسی کودکان