مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 10:202017-08-20اجتماعي

تاثیر زیاد موتورسیکلت های انژکتوری بر کاهش آلودگی هوا


جایگزینی موتورسیکلت کاربراتوری با انژکتوری سیاستی است که به منظور کاهش آلاینده های هوا ناشی از منابع متحرک در سال گذشته کلید خورد.

اگرچه اجرای این مصوبه دولت با مقاومت هایی مواجه شد و ایراد و ابهاماتی در اجرای آن پیش آمد اما یک عضو هیأت علمی دانشکده .

- جایگزینی موتورسیکلت کاربراتوری با انژکتوری سیاستی است که به منظور کاهش آلاینده های هوا ناشی از منابع متحرک در سال گذشته کلید خورد.

اگرچه اجرای این مصوبه دولت با مقاومت هایی مواجه شد و ایراد و ابهاماتی در اجرای آن پیش آمد اما یک عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی این مصوبه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امکان دستکاری در موتور انژکتوری کمتر از موتور کاربراتوری است بنابراین این دستگاه می تواند در کاهش ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون نقش چشمگیری داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توقف شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری از مهرماه سال 1395، مصوبه ای است که دولت یازدهم در راستای کاهش آلودگی هوای کلانشهرها از جمله تهران مورد تایید قرار داد.

زمانی که بر اساس مطالعات، تشخیص داده شد که 80 درصد آلودگی هوای تهران ناشی از منابع متحرک است به سرعت برنامه هایی برای کنترل آلایندگی ناشی از خودروها و موتورسیکلت ها در کشور آغاز شد که حذف موتورهای کاربراتوری از چرخه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر زیاد موتورسیکلت های انژکتوری بر کاهش آلودگی هوا

تاثیر زیاد موتورسیکلت های انژکتوری بر کاهش آلودگی هوا