مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 08:402017-08-20اقتصادي

صدور شناسنامه فنی برای مرغداری های قم


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از صدور شناسنامه فنی برای واحدهای مرغداری استان برای اولین بار در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین علی بیگی با اشاره به اجرای طرح تهیه شناسنامه فنی طیور در استان قم، گفت: در این طرح که برای اولین بار در کشور صورت می گیرد، کلیه واحدهای مرغداری استان مورد بازدید کارشناسی و فنی قرار گرفته و برای هر واحد طبق فرمت های تهیه شده، شناسنامه صادر می گردد.

وی افزود: در این طرح واحدهای مرغداری از نظر تاسیسات و تجهیزات مورد بازدید قرار می گیرند و بر اساس تاسیسات و تجهیزات موجود، نسبت به رتبه بندی واحدها اقدام می گردد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت موارد بهداشتی و فنی در واحدهای مرغداری، اظهار داشت: با توجه به اینکه رعایت موارد فنی و بهداشتی در واحدهای مرغداری در زمینه اقتصادی اهمیت فوق العاده دارند، به همین منظور فعالیت های واحدهای مرغداری می بایست با رعایت کلیه مباحث اشاره شده صورت بگیرد و به منظور ایجاد وحدت رویه در استان، این طرح اجرا شده است.

علی بیگی تصریح کرد: در قالب اجرای این طرح واحدهایی که دارای رتبه پایین تر از 30 باشند، حق جوجه ریزی نداشته و باید نسبت به اصلاح ساختار فنی و بهداشتی واحد خود اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور شناسنامه فنی برای مرغداری های قم

صدور شناسنامه فنی برای مرغداری های قم