مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 07:252017-08-20اجتماعي

قالیباف: سیاست زده ها از تهران به عنوان شهر سوخته نام می برند


" شهردار تهران با اشاره به توسعه خطوط مترو و توسعه حمل ونقل عمومی، تاکید کرد: تهران ظرف 12 سال گذشته براساس برنامه ای مدون به پیش رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار تهران در آیین افتتاح موزه خوشنویسی گفت: در نیمه دوم سال 84 که تازه توفیق خدمت در شهرداری تهران را پیدا کرده بودم، گفتم که ما در شهر تهران یک هدف بیشتر نداریم و آن هم ارتقای کیفیت زندگی در بعد مادی و معنوی است.

وی افزود: در آن روز مصمم بر ساختار محله محوری و مشارکت معنی دار مردم تاکید کردم تا این هدف محقق شود.

همچنین گفتم وظیفه ما آگاهی بخشی به مردم است؛ چرا که معتقد هستیم مهم ترین و اصلی ترین وظیفه نظام اسلامی که هیچ گاه نباید به فراموشی سپرده شود، آگاهی بخشی به افراد جامعه است.

شهردار تهران با اشاره به اصول مهم سرمایه اجتماعی در شهر، اظهار کرد: اگر شهروندی توانست به درستی حق خودش را مطالبه کند و در خلال این مطالبه گری به وظیفه خودش هم آشنا شود، اولین اتفاقی که خواهد افتاد این است که اعتماد به عنوان مهم ترین سرمایه اجتماعی در آن خانواده، محله، شهر و کشور شکل می گیرد.

اعتماد آن چیزی است که امروز شرایط خوبی در کشور ندارد.

قالیباف با بیان این که اگر اعتماد اتفاق افتاد، بزرگ ترین گام برای پیشرفت و ارتقای کیفیت زندگی رخ می دهد و آن مشارکت معنی دار مردم برای حل مشکلات شهر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: سیاست زده ها از تهران به عنوان شهر سوخته نام می برند

قالیباف: سیاست زده ها از تهران به عنوان شهر سوخته نام می برند