مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 22:352017-08-19ورزشي

مغلوب شدن مظاهری در روز خوبش (عکس)


دیدار دو تیم ذوب آهن و سپاهان در شرایطی با نتیجه ی 2 بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت، که دروازه بان های دو تیم را می توان پرکارترین و بهترین بازیکنان میدان نامید.

- رشید مظاهری گلر ملی پوش ذوب آهن در شرایطی 2 بار مقابل سپاهان دروازه اش را باز شده دید، که در مجموع یکی از روزهای خوب خود را پشت سر می گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، دیدار دو تیم ذوب آهن و سپاهان در شرایطی با نتیجه ی 2 بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت، که دروازه بان های دو تیم را می توان پرکارترین و بهترین بازیکنان میدان نامید.

رشید مظاهری و لی اولیویرا هر دو نقش تاثیرگذاری در تساوی یک نیمه ای دربی اصفهان داشتند ولی در نیمه ی دوم رشید مظاهری روی ضربه محمدی و تاثیری که انصاری در میانه ی راه روی توپ داشت، دروازه ی خود را باز شده دید و در ثانیه های پایانی هم در مقابل سه مهاجم سپاهان و تک مدافعی که در مقابل خود داشت، چاره ای جز تسلیم نداشت تا جلال علی محمدی پس از دریبل او با خیالی راحت دروازه ی خالی را باز کند و مظاهری در روزی که موقعیت های بسیار خوبی را از طلایی پوشان گرفته بود، در نهایت 2 بار تسلیم مهاجمان این تیم شود و اولین شکست فصل را تجربه کند.

عکس ها: شهرام شریفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغلوب شدن مظاهری در روز خوبش (عکس)

مغلوب شدن مظاهری در روز خوبش (عکس)