مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 20:252017-08-19سياسي

مصلحی: برای اجرای طرح سازش برنامه ریزی کرده اند


وزیر سابق اطلاعات با پرده برداری از طراحی های سنگین استکبار برای مقابله با ایران گفت: دشمنان برای اجرای طرح "سازش" برنامه ریزی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سپاه ناحیه لارستان همزمان با سالروز کودتای 28 مرداد سال1332، همایشی با عنوان سرانجام سازش با حضور مردم، مسئولان و بسیجیان شهرستان لارستان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در تالار وحدت شهرستان لارستان برگزار شد.

وزیر سابق اطلاعات در ابتدای سخنان خود با اشاره به تاثیرگذاری و فتوحات مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اظهار داشت: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی خود را متوجه تهدید بزرگی دید که نمی توانست آن را همچون اتحاد جماهیر شوروی با یک طراحی نابود کند به همین دلیل در این 4 دهه پس از پیروزی انقلاب، انواع و اقسام برنامه ها را برای از کار انداختن آن به کار گرفت.

وی با بیان اینکه هر کدام از آن برنامه ها به تنهایی برای فروپاشی یک نظام کهن با عقبه بزرگ کفایت می کرد، گفت: نمونه بارز آن تحمیل جنگ 8 ساله تمام دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران بود که انقلاب اسلامی با مدیریت های حکیمانه و بی نظیر امام خمینی(ره) در دهه اول و مقام معظم رهبری در سه دهه بعد از آن تاکنون همه نقشه های شوم آنان را خنثی کرده و با قدرت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلحی: برای اجرای طرح سازش برنامه ریزی کرده اند

مصلحی: برای اجرای طرح سازش برنامه ریزی کرده اند