مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 20:112017-08-19ورزشي

ناظم الشریعه: بازدید بازیکنان از مؤسسه خیریه روحیه ما را چندین برابر کرد


قبل از اینکه به جام ملت های آسیا اعزام شویم به مشهد جهت زیارت به پابوس امام رضا (ع) رفتیم و طلب کمک و موفقیت نمودیم و بعد از زیارت با بچه های تیم ملی به مؤسسه همدم رفتیم.

- ناظم الشریعه: بازدید بازیکنان از مؤسسه خیریه روحیه ما را چندین برابر کرد سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: قبل از اینکه به جام ملت های آسیا اعزام شویم به مشهد جهت زیارت به پابوس امام رضا (ع) رفتیم و طلب کمک و موفقیت نمودیم و بعد از زیارت با بچه های تیم ملی به مؤسسه همدم رفتیم.

سیدمحمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار "، در مورد مراسم دیشب بچه های معلول و بی سرپرست مؤسسه خیریه همدم در مشهد گفت: مؤسسه همدم یک مؤسسه ای است که به صورت هیأت مدیره ای اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد دولتی نیست.

این مؤسسه تشکیل شده از 400 دختر معلول و بی سرپرست و آشنایی با این مؤسسه توسط سرپرست تیم ملی فوتسال مهندس کریمیان صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: ما قبل از جام ملت های آسیا که اعزام شویم به مشهد جهت زیارت به پابوس امام رضا (ع) رفتیم و طلب کمک و موفقیت نمودیم و بعد از زیارت با بچه های تیم ملی به مؤسسه همدم رفتیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بعد از اینکه ما بازیکنان تیم ملی به این مؤسسه سر زدیم اتفاق عجیبی بین بچه های تیم ملی صورت گرفت و همگی قول دادند در صورت موفقیت با ارزش ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناظم الشریعه: بازدید بازیکنان از مؤسسه خیریه روحیه ما را چندین برابر کرد

ناظم الشریعه: بازدید بازیکنان از مؤسسه خیریه روحیه ما را چندین برابر کرد