مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 19:402017-08-19فرهنگي

پایان سومین جشنواره ملی اسباب بازی


سومین جشنواره ملی اسباب بازی با معرفی برترین ها و همچنین اهدای جایزه ویژه فن آوری از سوی معاونت فن آوری ریاست جمهوری برای آثار مرتبط با این حوزه، به کارش پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برگزیدگان سومین جشنواره ملی اسباب بازی در بخش های ایده بازار ، مجوز تولید و طرح های ثبت شده معرفی شدند.

در بخش ایده بازار هیات داوران از میان آثار رسیده به این بخش، هیچ اثری را شایسته انتخاب ندانست و فقط از سه اثر تقدیر کرد.

به همین دلیل، لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ یک میلیون تومان به امین غلامی، علی بهشتی زواره و ملیحه نعیمی کیا برای اثر بندچین رشد حرکتی کودکان ، شهرزاد صالحی برای اثر کیف و سرگرمی حلزون و مژده دانش پژوه، هنگامه حکیمیان و نرگس تیموری برای اثر عروسک معطر باجی "جنوبی" اهدا شد.

در بخش طرح های ثبت شده اسباب بازی آثار رسیده برای داوری در دو بخش طرح های ثبتی و مجوز تولیدی همه به سال 1395 مربوط بودند.

در گروه حرکتی مهارتی آثار دریافتی هرچند از نظر داوران دارای محدودیت های کیفی بودند، اما رتبه ی دوم به محمدحسن سراج صادقی برای اثر کش بال تعلق گرفت که شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر، کارت هدیه یک میلیون و 500هزار تومانی و سه هزار عدد هولوگرام برای دو محصول بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سومین جشنواره ملی اسباب بازی

پایان سومین جشنواره ملی اسباب بازی