مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 19:202017-08-19سياسي

نماینده اردبیل: بیشترین سدسازی ها در کشور در زمان «بیطرف» انجام شد


نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین سدسازی ها در کشور در زمان آقای بی طرف انجام شد و در همین مقطع شاهد توسعه نیروگاه های سیکل ترکیبی و آبی بودیم.

- نماینده اردبیل: بیشترین سدسازی ها در کشور در زمان بیطرف انجام شد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین سدسازی ها در کشور در زمان آقای بی طرف انجام شد و در همین مقطع شاهد توسعه نیروگاه های سیکل ترکیبی و آبی بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فیضی طی سخنانی در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو گفت: مهار آب های مرزی با برداشت از صندوق توسعه ملی در حال انجام است و در مورد ریزگردها نیز با توجه به منشأ خارجی آن لزوم توسعه دیپلماسی در این حوزه در کنار سیاست ها جهت کنترل ریزگردها با منشأ داخلی از اولویت های مهم وزارت نیرو محسوب می شود.

وی افزود: آقای بیطرف به عنوان یک شخصیت سیاسی و علمی و فرهنگی مورد مقبولیت افراد فعال در این سه حوزه هستند و به عنوان عضو هیات علمی آموزشی و موسس موسسه تحقیقات آب وزارت جهاد تجربیات ارزشمندی دارد.

همینطور کادرسازی و تربیت نیروی متخصص و توانمند نیز از شاخصه های مدیریتی ایشان است.

نماینده اردبیل تصریح کرد: برنامه های منتشر شده از سوی آقای بی طرف نشان دهنده شناخت ایشان از مسائل حوزه نیرو و آب است اما قطعاً اجرای این برنامه ها بدون تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اردبیل: بیشترین سدسازی ها در کشور در زمان «بیطرف» انجام شد

نماینده اردبیل: بیشترین سدسازی ها در کشور در زمان «بیطرف» انجام شد