مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 17:452017-08-19سياسي

از «معرفی هیات رییسه شورای شهر» تا «زایمان درپاتوق ها» در گزیده اخبار اجتماعی


«آموزش دهندگان نهضت بلاتکلیف نیستند»، « 10 درصد زنان معتاد در پاتوق ها زایمان می کنند»، «پرونده های زمین خواری در شمیرانات»،«واکسیناسیون زندانیان معتاد علیه هپاتیت»و .

- از معرفی هیات رییسه شورای شهر تا زایمان درپاتوق ها در گزیده اخبار اجتماعی آموزش دهندگان نهضت بلاتکلیف نیستند ، 10 درصد زنان معتاد در پاتوق ها زایمان می کنند ، پرونده های زمین خواری در شمیرانات ، واکسیناسیون زندانیان معتاد علیه هپاتیت و .

، در کنار خبرهای داغ این روزهای شورای شهر تهران مبنی بر مشخص شدن ترکیب هیات رییسه این شورا، مهمترین اخبار امروز اداره اجتماعی را تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره اخبار اجتماعی ایسنا، امروز (شنبه 28 مردادماه) بیش از 50 خبر در سرویس های آموزش و پرورش، خانواده، محیط زیست، شهری، حوادث و سلامت منتشر کرده که تیتر مهمترین اخبار امروز به اضافه لینک آن در ادامه می آید: آموزش دهندگان نهضت بلاتکلیف نیستند / قراری بر استخدام نداشتیم" مهمترین خبر امروز سرویس آموزش و پرورش مربوط به وضعیت استخدامی نیروهای نهضتی است که علی باقرزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مخالفت کمیسیون آموزش با طرح استخدام نیروهای نهضتی و پیش دبستانی گفت: از ابتدا تاکید کرده ایم همکاری با نهضت منجر به استخدام نمی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «معرفی هیات رییسه شورای شهر» تا «زایمان درپاتوق ها» در گزیده اخبار اجتماعی

از «معرفی هیات رییسه شورای شهر» تا «زایمان درپاتوق ها» در گزیده اخبار اجتماعی