مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 16:202017-08-19بين الملل

مقتدی صدر: هیچ گاه علیه ایران نخواهیم بود/تمام سفرهایم با هماهنگی حیدر العبادی بود


یک تحلیل گر سیاسی در صفحه فیس بوک خود نوشت که یک هیات از روزنامه نگاران و تحلیل گران سیاسی با رهبر جریان صدر عراق در نجف دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از القدس العربی، ابراهیم الصمیدعی تحلیل گر سیاسی در صفحه فیس بوک خود نوشت، یک هیات از روزنامه نگاران و تحلیل گران سیاسی با مقتدی صدر در نجف دیدار و به مدت دو ساعت و نیم بحث و گفت وگو کردند.

مقتدی صدر در این دیدار، گفت: تمام سفرهایم به کشورهای عربی با هماهنگی حیدر العبادی نخست وزیر عراق و به منظور حمایت از سیاست باز عراق با کشورهای همسایه و منطقه و پایان دادن به مرحله خفقان صورت پذیرفت.

وی در ادامه با اشاره به این که هدف من از این سفرها پیوستن به محوری علیه محور دیگر نیست، گفت: روابط ما با ایران ثابت و تاریخی است و هیچ گاه علیه ایران و منافعش نخواهیم بود.

رهبری جریان صدر هم چنین با اشاره به مخالفتش با اهانت به نوری مالکی در جریان سفر به عربستان، گفت: اجازه اهانت به هیچ یک از رهبران عراق را نخواهیم داد و اختلافات ما داخلی است و اجازه دخالت طرف های خارجی را نمی دهیم.

صدر در ادامه ضمن اشاره به این که هیچ یک از رهبران سیاسی نباید دیگر رهبران سیاسی را متهم کنند، گفت: در طول زندگی هیچ چیز به اندازه متهم کردنم به خیانت و مزدوری مرا آزار نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدی صدر: هیچ گاه علیه ایران نخواهیم بود/تمام سفرهایم با هماهنگی حیدر العبادی بود

مقتدی صدر: هیچ گاه علیه ایران نخواهیم بود/تمام سفرهایم با هماهنگی حیدر العبادی بود