مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 15:562017-08-19دانش

فرهادی تأکید کرد ضرورت حضور فعال بانوان در شوراهای دانشگاهی


وزیر علوم بر حضور فعال بانوان در شوراها و کارگروه های دانشگاهی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه "، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دومین نشست مشاوران روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در امور زنان و خانواده بر حضور فعال بانوان در شوراها و کارگروه های دانشگاهی تاکید کرد.

در این نشست فرهادی با تاکید بر لزوم ادامه این نشست ها و پی گیری بحث تشکیلات امور بانوان دانشگاهی اظهار داشت: انتصاب مشاوران امور زنان و خانواده برای روسای دانشگاه ها با استقبال خوبی از سوی روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مواجه شده و این مشاوره می تواند روسای دانشگاه ها را در حل مسائل حوزه بانوان دانشگاهی یاری کند.

وزیر علوم با اشاره به انتصاب معاون حقوقی رییس جمهور از میان بانوان دانشگاهی و خانواده آموزش عالی گفت: لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور از همکاران توانمند و متخصص وزارت علوم در سطوح مدیریتی این وزارتخانه بود و با توجه به طرح موارد متعددی از امورو اختلافات دانشگاهی در این معاونت، حضور ایشان در راس معاونت حقوقی می تواند در حل امور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی موثر باشد.

فرهادی در ادامه به لزوم استفاده دانشجویان دختر از خوابگاه متاهلان اشاره کرد و گفت: بنیاد 15 خرداد قرار داد ساخت 27 خوابگاه ویژه دختران دانشجو را منعقد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهادی تأکید کرد ضرورت حضور فعال بانوان در شوراهای دانشگاهی

فرهادی تأکید کرد ضرورت حضور فعال بانوان در شوراهای دانشگاهی