مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 15:202017-08-19فرهنگي

حمایت دو میلیارد ریالی وزارت بهداشت از فیلم های سینمایی "سلامت محور"


معاون وزیر بهداشت و رییس دومین جشنواره فیلم سلامت در پایان در خصوص سیاست های حمایتی وزارت بهداشت از تولیدات آثار هنری با موضوع سلامت، اظهار داشت: - حمایت دو میلیارد ریالی وزارت بهداشت از فیلم های سینمایی "سلامت محور" معاون وزیر بهداشت و رییس دومین جشنواره فیلم سلامت در پایان در خصوص سیاست های حمایتی وزارت بهداشت از تولیدات آثار هنری با موضوع سلامت، اظهار داشت: به فیلم های سینمایی که به طور مستقیم به سلامت مردم بپردازند با تایید شورای فرهنگی وزارت بهداشت تا سقف دو میلیارد ریال پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمدهادی ایازی در حاشیه نشست خبری دومین جشنواره فیلم سلامت، با بیان این مطلب و با اشاره به برگزاری بیش از 75 جلسه شورای فرهنگی وزارت بهداشت، گفت: در جلسات اولیه این شورا تصمیم گرفته شد که جشنواره فیلم سلامت برگزار شود.

بنابراین برای سال گذشته و نخستین سال برگزاری جشنواره فیلم سلامت، آثار هنری با موضوع سلامت و مربوط به 5 سال گذشته مورد ارزشیابی و داوری قرار گرفت.

وی افزود: افرادی از جامعه پزشکی و وزارت بهداشت و نیز تعدادی از هنرمندان عضو شورای فرهنگی وزارت بهداشت هستند و در جلسات این شورا مطرح شد که اگر می خواهیم شعار "پیشگیری مقدم بر درمان است" تحقق یابد، حتما باید فرهنگسازی انجام شود و برای فرهنگس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دو میلیارد ریالی وزارت بهداشت از فیلم های سینمایی "سلامت محور"

حمایت دو میلیارد ریالی وزارت بهداشت از فیلم های سینمایی "سلامت محور"