مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 14:252017-08-19اقتصادي

رکستون جی4 پاییز امسال به ایران می آید(+عکس)


رکستون جی4 که در سگمنت شاسی بلندهای سایز بزرگ با اتاق 7 نفره قرار می گیرد تا 3 ماه آینده نخستین نمونه های آن به ایران وارد خواهد شد.

- رییس اداره فروش رامک خودرو از ورود رکستون جی4 به ایران تا 3 ماه آینده و پس از نیوکوراندو پرمیوم پلاس به بازار ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، روزبه خلیلی با بیان این مطلب و لزوم گسترش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سانگ یانگ در ایران و ارائه خدمات مطلوب و مطابق با استانداردهای این برند در ایران گفت: سومین شوروم رامک خودرو تا چند روز آینده در منطقه یوسف آباد تهران افتتاح می شود.

رییس نمایشگاه های دفتر مرکزی رامک خودرو افزود: در حال حاضر 37 مرکز فروش و خدمات پس از فروش در ایران به صاحبان خودروهای سانگ یانگ خدمات می دهند و به زودی مرکز فروش و خدمات پس از فروش این برند در شهر مشهد نیز به شبکه نمایندگی های سانگ یانگ در ایران اضافه می شود.

رییس سازمان فروش رامک خودرو با انتقاد از ایجاد تغییرات در تبصره 13 و تحمیل هزینه های 8 تا 9 میلیونی روی هر دستگاه خودرو ادامه داد: کمبود گواهی اسقاط خودرو در بازار و مشکلات ثبت سفارش در کشور مبدا باعث ایجاد مشکلاتی در روند تحویل خودرو به خریداران می شود که با برنامه ریزی های صورت گرفته در شرکت، همچون افزایش ثبت سفارش در شرکت مادر به دنبال کاهش و از بین بردن مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکستون جی4 پاییز امسال به ایران می آید(+عکس)

رکستون جی4 پاییز امسال به ایران می آید(+عکس)