مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 13:552017-08-19سياسي

برنامه دولت دوازدهم برای یارانه نقدی چیست؟


اگرچه هنوز مشخص نیست دولت دوازدهم چه برنامه ای برای پرداخت یارانه های نقدی دارد، اما یارانه ثروتمندانی که تا قبل از انتخابات واریز نمی شد، بعد از گذشت سه ماه همچنان پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دولت یازدهم اگرچه در ابتدا با وعده هدفمندسازی یارانه ها و قطع یارانه نقدی ثروتمندان روی کار آمد، اما حداقل در چهار سال عمرش نتوانست برنامه ای جامع برای پرداخت یارانه های هدفمند داشته باشد؛ به نحوی که سعی و خطا و بخصوص برنامه ریزی برای جا نماندن از رقبای انتخاباتی حتی این برنامه دست و پا شکسته را نیز به سلامت به مقصد نرساند.

درست هفته های پیش از انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم بود که حسن روحانی به هم تیمانش این چراغ سبز را نشان داد که یکبار دیگر یارانه نقدی افرادی که تا پیش از این نام آنها در فهرست متمولان و متمکنان قرار گرفته بود، بار دیگر بدون ملاحظه مشمول دریافت یارانه نقدی شوند و بتوانند همین رقم اندک را هم دریافت کنند؛ رقمی که البته شاید جمع آنها می توانست وضعیت بسیاری از خانوارها را بهبود بخشد.

حال اما دولت دوازدهم روی کار آمده و رقابت های انتخاباتی هم تمام شده است.

حسن روحانی نیز باز هم رییس جمهور ایران شد، اما برنامه غیرهدفمند پرداخت یارانه های نقدی همچنان ادامه دارد و مشخص هم نیست که در دولت جدید راه به کجا خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دولت دوازدهم برای یارانه نقدی چیست؟

برنامه دولت دوازدهم برای یارانه نقدی چیست؟