مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 13:162017-08-19بين الملل

بازداشت تعدادی از عناصر وابسته به داعش در غزه


پس از حادثه تروریستی اخیر در مرز غزه و مصر که منجر به کشته شدن یکی از اعضای گردان های القسام شد، دستگاه های امنیتی حماس چندین نفر را در نوار غزه بازداشت کردند.

- "، زیاد الظاظا عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد دستگاه های امنیتی حماس دست به بازداشت هایی در میان عناصر سلفی وابسته به گروهک داعش در نوار غزه زدند؛ این اقدام پس از عملیات انتحاری اخیر در رفح که منجر به کشته شدن یکی از نیروهای امنیتی حماس شد، صورت گرفت.

الظاظا در گفت وگویی با روزنامه المصری الیوم گفت: مصر را در جریان تمام اطلاعات مربوط به عملیات رفح قرار خواهیم داد و اکنون هماهنگی گسترده ای میان قاهره و حماس درباره این تحقیق وجود دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی دستگاه های اسراییلی عاملان این عملیات های تروریستی را حمایت مالی می کنند و این عملیات ها تحت پوشش نام برخی گروه های تروریستی اجرا می شود.

ایاد البزم سخنگوی وزارت داخلی غزه (وابسته به حماس) در خصوص عملیات تروریستی در رفح (مرز غزه و مصر) گفت: نیروهای امنیتی دو نفر را که در حال نزدیک شدن به مرز بودند، متوقف کردند؛ یکی از این دو نفر خودش را منفجر کرد؛ در این حادثه یکی از نیروهای گردان های القسام شاخه نظامی حماس شهید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت تعدادی از عناصر وابسته به داعش در غزه

بازداشت تعدادی از عناصر وابسته به داعش در غزه