مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 13:102017-08-19فرهنگي

یادبود وحید نصیریان و علی معلم در جشنواره سلامت


در دومین جشنواره فیلم سلامت مراسم یادبودی برای زنده یادان علی معلم داور دوره گذشته و وحید نصیریان کارگردان انیمیشن که اعضای بدن خود را پیش از مرگ اهدا کرده بود، - قائم مقام وزیر بهداشت ادامه داد: برنامه بعدی قاب سلامت در شبکه مستند سیما است که فیلم ها را همراه با نقد آثار ارائه می کند.

برنامه سوم ویژه جشنواره از 29 مرداد ماه از شبکه دو سیما روی آنتن رفته و همزمان از شبکه شما و شبکه های استانی نیز پخش خواهد شد.

ایازی با بیان اینکه در مجموع 75 ساعت تلویزیون به پوشش جشنواره فیلم سلامت خواهد پرداخت، گفت: برنامه های رادیویی از شبکه های رادیویی سلامت و جوان نیز به طور ویژه جشنواره را پوشش می دهند.

وی درباره همگردی های سلامت و سینما نیز توضیح داد: این همگردی ها با حضور پزشکان و فیلمسازان برگزار شد و هنرمندان طی آن در جریان فعالیت های پزشکی و مردمی در حوزه سلامت قرار گرفتند.

قائم مقام وزیر بهداشت ادامه داد: در دومین جشنواره فیلم سلامت از سازمان های مردم نهاد سلامت فعال و هنرمندانی که به حوزه سلامت خدمت کرده اند، تجلیل خواهد شد.

ایازی افزود: در این جشنواره همچنین یادبودی برای زنده یادان علی معلم داور دوره گذشته و وحید نصیریان کارگردان انیمیشن که اعضای بدن خود را پیش از مرگ اهدا کرده بود، برگزار خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادبود وحید نصیریان و علی معلم در جشنواره سلامت

یادبود وحید نصیریان و علی معلم در جشنواره سلامت