مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 11:512017-08-19اقتصادي

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی: اشرافیت اطلاعاتی رمز موفقیت مرزبانان است


فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه اشرافیت اطلاعاتی رمز موفقیت مرزبانان است، گفت: مرزبانان غیور استان همواره با تلاش خستگی ناپذیر خود از مرزها محافظت کرده و اجازه ورود و خروج قاچاق کالا را به کسی نمی دهند.

- عزت الله رشیدیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به کشفیات هفته گذشته در مرزهای استان اظهار داشت: در این مدت مرزبانان آذربایجان غربی با اجرای 12 فقره عملیات مرزی و دستگیری هفت قاچاقچی، موفق شدند 70 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی را کشف کنند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر یک هزار و 800 ثوب البسه، هزار لیتر سوخت و 500 کیلو خشکبار را کشف و ضبط کردند که ارزش ریالی مجموع آنها سه و نیم میلیون تومان بوده است.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه اشرافیت اطلاعاتی رمز موفقیت مرزبانان است، افزود: مرزبانان غیور استان همواره با تلاش خستگی ناپذیر خود از مرزها محافظت کرده و اجازه ورود و خروج قاچاق کالا را به کسی نمی دهند.

وی با بیان اینکه مرزبانان استان در یک عملیات جداگانه نیز موفق به کشف دو هزار قطعه لوازم خودرویی شدند بیان کرد: از سوی دیگر یک هزار و 500 عدد تجهیزات پزشکی نیز در جنوب استان کشف شد که ارزش ریالی آنها یک میلیارد ریال بوده و در این رابطه دو نفر قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی: اشرافیت اطلاعاتی رمز موفقیت مرزبانان است

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی: اشرافیت اطلاعاتی رمز موفقیت مرزبانان است