مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 11:412017-08-19فرهنگي

پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس برگزار می شود / انتشار فراخوان به زودی


پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ابراهیم نصیری نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد ارس عنوان کرد: فراخوان جشنواره طی ماه جاری منتشر و با رونمایی از پوستر جشنواره عملا این رویداد مهم هنری در این منطقه شروع می شود.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام یافته این جشنواره همانند سال های گذشته در ایام تعطیلات نوروزی برگزار می شود و از نظر زمان بندی بستر لازم جهت تولید آثار قوی و خلاقانه فراهم شده است.

نصیری گفت: یکی از تفاوت های دیگر جشنواره پنجم، گستره جغرافیایی پذیرش آثار است که به سایر مناطق آزاد کشور نیز شامل شده است.

وی افزود: آسیب شناسی دو جشنواره اخیر مواردی همچون زمان محدود تولید آثار، شرایط اقامتی و پذیرایی را به عنوان نقاط چالشی جشنواره تئاتر معین می کند که با اصلاحاتی که در تمامی موارد مذکور اعمال شده شاهد برگزاری جشنواره ای پربار با کمترین نقص خواهیم بود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه آزاد ارس ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده امیدواریم گروه های هنری نیز با مدنظر قراردادن موضوعات بخش ویژه بتوانند آثار نمایشی قابل توجه و پرمحتوایی را تولید و ارائه کنند و نگاهی متفاوت به مسایل مربوط به منطقه آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس برگزار می شود / انتشار فراخوان به زودی

پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس برگزار می شود / انتشار فراخوان به زودی