مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 11:102017-08-19اقتصادي

BX، هر آنچه که از یک آبگرمکن انتظار دارید


به تازگی مدل جدیدی از آبگرمکن دیواری" روانه بازار شده که با برخورداری از قابلیت های فراوانی تمام انتظارات مصرف کنندگان از جمله دوام،کاهش مصرف انرژی و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا را به راحتی پاسخ داده است.

دوام بالای آبگرمکن های BX یکی از مهمترین نکاتی است که با توجه به قطعات مرغوب به کار رفته در آن و استفاده از فناوری توربولاتور، مورد تایید بسیاری از کارشناسان قرار گرفته است.

اگر بخواهیم خیلی کوتاه این تکنولوژی را معرفی کنیم می توان گفت؛ استفاده از توربولاتور در مبدل آبگرمکن های BX موجب می شود که رسوب آب خیلی دیرتر در داخل مبدل ته نشین شود که همین موضوع موجب افزایش زمان رسوب گیری آن و افزایش عمر دستگاه می شود.

با این توضیح کوتاه باید خاطرنشان کرد که از مدت کوتاه عرضه این آبگرمکن به بازار با استقبال زیاد هموطنانمان در مناطقی از کشور که از سختی آب بالا و امکان رسوب گذاری زیاد رنج می برند روبرو شده است.

پلتفورم مورد استفاده در این آبگرمکن مطابق با آبگرمکنهای صادراتی بوده که علی رغم توان حرارتی بالا از نظر مصرف انرژی دارای بالاترین رده صرفه جویی در بین سایر هم قطارانش است.

از آنجا که بر اساس تحقیقات صورت گرفته حدود 15 تا 20 درصد انرژی مصرفی هر خانوار ایرانی صرف تامین آب گرم بهداشتی می شود، استفاده از این محصول موجب ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

BX، هر آنچه که از یک آبگرمکن انتظار دارید

BX، هر آنچه که از یک آبگرمکن انتظار دارید