مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 10:252017-08-19اقتصادي

درهای بام شیراز به روی شهروندان باز شد


مجموعه فضای تفریحی و گردشگری 700 هکتاری بام شیراز و مجموعه ورزشی جوادیه، طی مراسمی و با حضور مردم افتتاح و بهره برداری از این منطقه گردشگری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهره برداری از مجموعه تفریحی گردشگری بام شیراز واقع در ارتفاعات شمالی شهر شیراز و در فضایی به وسعت 700 هکتار و مجموعه ورزشی روباز جوادیه با اعتباری بالغ بر 283 میلیارد ریال افتتاح شد.

شهردار شیراز در مراسم بهره برداری از این مجموعه گردشگری، خط قرمز مجموعه شهرداری را منافع شیراز عنوان و تصریح کرد: بخشی از ارتفاعاتی که امروز به بوستان و محلی عمومی برای تفریح و گذران اوقات فراغت شهروندان تبدیل شده است، در سال های گذشته چشم سودجویان را متوجه خود کرده و بعضا در تصرف این افراد قرار داشت.

علی رضا پاک فطرت با یادآوری اینکه در شیراز نیز مانند تمام شهرهای ایران، شهروندان از گروه های مختلف فقیر، غنی، معلول و سالم، خانواده شهدا و جانبازان و .

زیست می کنند، گفت: اعتقاد دارم که حق مردم و منافع شهر قابل معامله نیست و نمی توان این حق را با منافع گروه یا حزب و جناحی عوض کرد.

وی با بیان اینکه ارتفاعات و املاکی که متعلق به شهرداری و شهروندان شیراز است، گفت: دو سال پیش که با کمک سازمان های مردم نهاد درختکاری در ارتفاعات را آغاز کردیم و به آنان قول دادیم که این مکان را در جهت استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای بام شیراز به روی شهروندان باز شد

درهای بام شیراز به روی شهروندان باز شد