مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 10:052017-08-19اجتماعي

معلم باید تسهیل کننده یادگیری باشد


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان این که امروز تمام تلاش آموزش و پرورش این است که محیط غنی یادگیری را برای دانش آموزان فراهم آورد گفت: - معلم باید زمینه ساز و تسهیل کننده یادگیری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی نوید ادهم، درآیین اختتامیه سومین جشنواره نوجوان خوارزمی، اظهارکرد: در گذشته های بسیار دور خانواده ها سعی می کردند آنچه می دانند به فرزندان خود بیاموزند و فرزندان هم شغل پدر و مادر خود را برمی گزیدند اما با به وجود آمدن نظام های آموزشی در ایران شیوه ای از آموزش رواج یافت که تعدادی دانش آموز در اختیار یک معلم قرار می گرفت و معلم آنچه می دانست در اختیار دانش آموز خود قرار می داد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: به دلیل تحولات جدید محیطی به وجودآمده،یادگیری فقط از طریق کلاس درس و معلم اتفاق نمی افتد و دانش آموز از طریق محیط مطالب را فرا می گیرد و در واقع محیط یادگیری ایجاد شده است.

وی موفقیت را در این دوره جدید آموزشی منوط به زندگی هدفمند و نگاه مثبت به زندگی دانست و گفت: در دوره گذشته کسانی که در کلاس درس تلاش بیشتری می کردند موفق تر بودند اما در دوره جدید کسانی موفق ترند که انگیزه بیشتری برای یادگیری دارند و اراده بیشتری در این راه از خود نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم باید تسهیل کننده یادگیری باشد

معلم باید تسهیل کننده یادگیری باشد