مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 08:552017-08-19بين الملل

وضعیت نابسامان کارخانه اوکراینی متهم به ارتباط با برنامه موشکی کره شمالی


براساس مطالعه جدید صورت گرفته، کارخانه موشک سازی یوژماش واقع در شرق اوکراین که دوران سختی را سپری می کند ممکن است منبع موتورهایی باشد که موشک های کره شمالی را به کار می اندازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کارگران کارخانه موشک سازی یوژماش با کاهش زمان کاری و حقوق های عقب افتاده دست و پنجه نرم می کنند اما این کارخانه اطلاعات این مطالعه را مبنی بر اینکه کارکنان ناراضی این کارخانه ممکن است وادار به سرقت تکنولوژی موتور شده و آن را به قاچاقچیان تسلیحاتی فروخته باشند، رد می کند؛ قاچاقچیانی که اسناد و مدارک این تکنولوژی را به پیونگ یانگ داده اند.

این مطالعه توسط یکی از دانشمندان سابق موشکی آمریکا صورت گرفته و توسط موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک مستقر در لندن منتشر شده است.

در این مطالعه آمده است؛ موتورهای موشکی استفاده شده توسط پیونگ یانگ از طراحی هایی به دست آمده اند که تنها به تعداد محدودی از کارخانه های دوران شوروی سابق مرتبط می باشند.

این مطالعه تمامی اطلاعات خود را بر مبنای تصاویر اتخاذ شده از کره شمالی قرار داده است.

کارخانه یوژماش در گذشته بخشی از یک شرکت مختلط دولتی بود که راکت ها را برای برنامه های فضایی و دفاعی جماهیر شوروی می ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نابسامان کارخانه اوکراینی متهم به ارتباط با برنامه موشکی کره شمالی

وضعیت نابسامان کارخانه اوکراینی متهم به ارتباط با برنامه موشکی کره شمالی