مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 08:502017-08-19اقتصادي

مشارکت سرمایه گذاران برای افزایش ظرفیت آب شیرین کن کنارک


معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار ویژه چابهار با بیان اینکه آب شهر چابهار سال هاست جیره بندی است گفت: ظرفیت آب شیرین کن کنارک به عنوان تنها منبع آب شهر چابهار باید به 50هزارمتر مکعب افزایش یابد.

- ایوب درویشی در گفت وگو با ایسنا- با اشاره به کمبود آب در شهرستان چابهار اظهار کرد: در حوزه چابهار و کنارک ساخت حداقل 5 آب شیرین کن به ظرفیت هر کدام 200هزار متر مکعب نیاز است .

وی با بیان اینکه تنها 21 درصد مردم شهرستان چابهار آب لوله کشی دارند، افزود: آب شهر چابهار با 120هزار نفر جمعیت سال هاست، جیره بندی است و مردم تنها در دو روز از هفته آب لوله کشی دارند.

به گفته فرماندار، آب شهر چابهار از آب شیرین کن کنارک در فاصله 50کیلومتری از شهر تامین می شود که به دلیل فرسودگی لوله ها 39درصد از آب هدر می رود.

درویشی با بیان اینکه تنها 12هزار متر مکعب از آب کارخانه کنارک به چابهار منتقل می شود، گفت: آب شیرین کن قدیمی کنارک با 28هزار متر مکعب ظرفیت باید آب شهرهای چابهار، کنارک، منطقه آزاد چابهار و همچنین صنایع را تامین کند.

فرماندار خواستار افزایش ظرفیت آب شیرین کن کنارک شد و گفت: مردم شهر چابهار برای آنکه آب شبانه روزی برای سال ها داشته باشد، نیاز به 50هزار مترمکعب آب دارند و این درحالی است که در حال حاظر تنها 12هزار مترمکعب آب در شبکه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سرمایه گذاران برای افزایش ظرفیت آب شیرین کن کنارک

مشارکت سرمایه گذاران برای افزایش ظرفیت آب شیرین کن کنارک