مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 08:002017-08-19اقتصادي

الماسی: وزرات راه چه مطالعه ای در زمینه ریسک های جاده ای انجام داده است؟


نماینده مردم دیر و کنگان به توسعه ناوگان هوایی، زمینی و دریایی تاکید کرد و گفت: وزارت راه در زمینه ریسک های جاده ای چه اقدامات عملیاتی و مطالعاتی انجام داده است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سکینه الماسی در مخالفت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از عوامل توسعه کشورها ناوگان زمینی، هوایی و دریایی است، گفت: در کشور ما، اغلب حمل و نقل مسافر از طریق جاده ها انجام می شود و نیازمند هستیم که در صنعت حمل و نقل بویژه جاده ای تغییرات اساسی صورت گیرد.

وی خطاب به وزیر پیشنهادی راه گفت: از اقدامات شما در توسعه کمی و کیفی راه آهن مطلع هستیم اما با این آهنگ رشد تا چند سال دیگر قرار است نسبت حمل و نقل ریلی و جاده ای منطقی باشد.

این نماینده مجلس افزود: آقای آخوندی اولویت توسعه خطوط راه آهن به استان ها و شهرهای کشور براساس کدام نیازسنجی صورت گرفته است؟ آیا می دانید به ازای هر یک از مسافرانی که کشته می شوند چه خسارت مادی و معنوی به کشور تحمیل می شود؟ نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس همچنین بیان کرد: وزارت راه در زمینه ریسک های جاده ای کشور چه اقداماتی را برای شناسایی و مطالعه انجام داده است؟ آیا نقشه ای از پراکندگی تراکم جاده ای و حوادث را در دست دارید؟ بنابراین ضرورت دارد تا نسبت به ساخت جاده ها متناسب با نیازسنجی ها حذف و اصلاح نقاط حاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الماسی: وزرات راه چه مطالعه ای در زمینه ریسک های جاده ای انجام داده است؟

الماسی: وزرات راه چه مطالعه ای در زمینه ریسک های جاده ای انجام داده است؟