مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 07:102017-08-19پزشكي

گرسنگی دائمی به این دلایل


هنگام احساس درد گرسنگی نخستین چیزی که در ذهن انسان نقش می بندد، غذا است.

اما شاید آنچه بدن شما به واقع نیاز دارد، آب باشد! - ضعف جسمانی، غرغر معده، سردرد و دشواری در تمرکز از جمله احساسات آشنا برای ما هنگام گرسنگی هستند.

در شرایطی که تجربه این علائم هنگام بیدار شدن از خواب در صبح و نزدیک به زمان وعده های غذایی شایع است، برای برخی افراد هر چه بیشتر در طول روز رخ می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت عصر ایران" به نقل از "اکتیو بیت"، چنین احساس گرسنگی شدیدی که در پزشکی به نام پلی فاجیا (اشتهای زیاد) شناخته می شود، اغلب نشان دهنده یک نگرانی سلامت زمینه ای مانند رژیم غذایی ضعیف یا عادات شخصی ناسالم است.

اگر به طور منظم حتی پس از غذا خوردن درباره وعده غذایی بعدی خود نگران هستید در ادامه با هفت دلیل احتمالی برای این شرایط بیشتر آشنا می شویم.

کربوهیدارت های پالایش شده کلوچه ها، شیرینی ها و نان سفید اگرچه خوشمزه هستند، اما به سرعت سطوح قند خون انسان را افزایش می دهند.

این در شرایطی است که افت قند خون نیز به همان اندازه سریع صورت می گیرد، در نتیجه، هر چه بیشتر احساس گرسنگی می کنید و هوس های غذایی بیشتری برای مصرف این کربوهیدارت های پالایش شده برای تامین سوخت مورد نیاز بدن خواهید داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرسنگی دائمی به این دلایل

گرسنگی دائمی به این دلایل