مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 17:502017-08-18سياسي

رحیمی: صحت انتخابات شورای شهر لواسان در سه مرحله تایید شده است


رییس هیت نظارت بر انتخابات شورایهای شهر و روستای استان تهران مطالب منتشره در باره ابطال انتخابات شورای شهر لواسان را بی پایه و کذب جهت و تحت شعاع قرار دادن انتخاب شهردار در این عنوان کرد.

- علی رضا رحیمی در گفتگو با ایسنا با اشاره به طرح برخی شایعات درباره انتخابات شورای شهر لواسان اظهار کرد: با توجه به فرایند سالم انتخابات لواسان این انتخابات بعد از انتخابات شورای شهر تهران سالم ترین انتخابات بوده و مطالبی که درخصوص ابطال انتخابات شورای شهر لواسان مطرح شد اساسا درست نبود.

وی اضافه کرد: مطالب منتشر در این زمینه بی پایه و کذب بوده و کسانی که چنین شائبه هایی را ایجاد می کنند باید مورد پیگیری قرار گیرند، مشخصا دادستان شمیرانات و فرماندار مسئولیت دارند به این موضوع ورود کنند.

چرا که به نظر می رسد عده ای که منافعشان قطع شده و دستشان از بیت المال کوتاه شده مبادرت به ایجا جو روانی می کنند.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه همه باید ظرفیت روانی حضور در رقابت ها و شکست و پیروزی را داشته باشند، تصریح کرد: این رای مردم است که در انتخابات تعیین کننده است.

رحیمی با بیان اینکه طرح این شایعات و جو سازی ها در آستانه تشکیل شورای شهر جدید و انتخاب شهردار در راستای فشار برای انتخاب شهردار است خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر باید پاک دستی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی: صحت انتخابات شورای شهر لواسان در سه مرحله تایید شده است

رحیمی: صحت انتخابات شورای شهر لواسان در سه مرحله تایید شده است