مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 17:352017-08-18حوادث

جزییات جدید از سانحه واژگونی اتوبوس در شاهرود


رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به وقوع سانحه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کمربندی شاهرود واقع در محور شاهرود به دامغان گفت: متاسفانه در این سانحه سه نفر کشته و 35 نفر از سرنشینان این اتوبوس نیز مصدوم شدند.

- وی با اشاره به کشته شدن سه نفر و مصدومیت 35 نفر از سرنشینان این اتوبوس افزود: با مداوای سرپایی 28 نفر از مصدومان این سانحه، هفت نفر از آنان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اعزام شدند.

رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به کشته شدن راننده و کمک راننده اتوبوس در همان صحنه تصادف بیان کرد: یکی از مصدومان این سانحه نیز که از ناحیه پا به شدت مجروح شده بود نیز بر اثر شدت جراحت در بیمارستان جان باخت.

خسروجردی عنوان کرد: این اتوبوس از مبدا تایباد خراسان رضوی به مقصد تهران در حرکت بود که این سانحه برای آن اتفاق افتاد.

اسامی کشته شدگان و مصدومان سانحه واژگونی اتوبوسمدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود نیز با اشاره به اینکه اسامی تمامی کشته شدگان و مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری تایباد-تهران مشخص شده است گفت: در این سانحه رانندگی، محمد صادقی و حسین احمدی راننده و کمک راننده اتوبوس در دم فوت کردند و یکی از سرنشینان این اتوبوس به نام محمد رضا خیرالهی 43 ساله نیز براثر شدت جراحت در بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از سانحه واژگونی اتوبوس در شاهرود

جزییات جدید از سانحه واژگونی اتوبوس در شاهرود