مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 17:202017-08-18سياسي

شهدای مدافع حرم نور چشم ایرانیان هستند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: شوراهای اسلامی پاسخگوی تصمیمات خود هستند و نباید اجازه دهند با انتخاب نادرست، شهر دچار آسیب های جبران ناپذیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان و با بیان این که ورود آزادگان در مردادماه سال 69 به کشور شور و نشاط خاصی به کشور بخشید، اظهار کرد: آزادگان سند افتخار ایران اسلامی بوده و پیام اسارت و زنده نگاه داشتن و ادامه راهشان برای نسل جوان بسیار مهم و حیاتی است.

وی هم چنین با گرامیداشت مجاهدت و صبر آزادگان در زندان های رژیم بعثی عراق افزود: آزادگان در جهت ایجاد امنیت و حفظ اقتدار و آرامش انقلاب اسلامی ایران سال ها اسارت کشیدند و باید قدر عظمت ایثارگری آنان را بدانیم.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: سختی های بسیاری بر آزادگان ما در دوران اسارتشان از سوی رژیم بعثی عراق وارد می شد تا بتوانند صبر و همبستگی آنان را بشکنند اما آزادگان ما با اتکا به خداوند و با زنده نگاه داشتن نور امید در وجود خود توانستند بر آن سختی ها غلبه کرده و با افتخار به آغوش کشور و انقلاب بازگردند.

نعیم آبادی با تسلیت 29 ذیقعده سالروز شهادت امام جواد(ع) به شیعیان جهان با اشاره به سیره آن حضرت خاطرنشان کرد: گذشت، صبر، بردباری و تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع حرم نور چشم ایرانیان هستند

شهدای مدافع حرم نور چشم ایرانیان هستند