مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 14:552017-08-18اقتصادي

بی توجهی جامعه دانشگاهی به معضلی که گریبان 10 میلیون ایرانی را گرفته!


اگر به سراغ دانشگاهیان برویم و از ایشان در خصوص چرایی جدایی شان از بازار کار بپرسیم، احتمالا انبوهی استدلال خواهند آورد تا ثابت کنند قصور از جای دیگری ست، - حال آنکه در بزنگاه ها مشخص می شود عامل انتزاع دانشگاه از بازار چیزی جز قصور دانشگاهیان نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، چند سالی ست که ساکنان پرشمار تهران تابستان ها را با معضلی دست به گریبان می شوند که اطلاعات زیادی درباره اش ندارند اما به کل زندگی شان را تحت الشعاع قرار می دهد؛ کلونی شدید حشرات ریز و سفیدرنگی که بعید است به قدر دقایقی در خیابان ها و معابر مرکزی تر تهران قدیم بزنید و آنها را بلع نکرده یا به سیستم تنفسی خود فرو نبرید.

حشرات بسیار ریزی که در بدو حضورشان در شهر، کسی نامشان را نمی دانست و هیچ اطلاعاتی درباره شان نداشت و حالا که چند سال است تابستان به تابستان پایتخت را جولانگاه می کنند، کسی قادر به رفع مزاحمتشان نیست؛ چه با چسب های زردرنگ بسته شده به درختان، چه با صابون پاشی و سم پاشی و چه با هر راهکار دیگری.

موجودات مزاحم ریزی که برخی آنها را مگس سفید می نامند و برخی با اسامی ای مانند سفیدبالک و عسلک پنبه می شناسندش و جز اینکه گفته می شود محل کلونی شان درختات توت است، اطلاعات دیگری درباره شان در دست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی جامعه دانشگاهی به معضلی که گریبان 10 میلیون ایرانی را گرفته!

بی توجهی جامعه دانشگاهی به معضلی که گریبان 10 میلیون ایرانی را گرفته!