مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 12:502017-08-18بين الملل

بارزانی خطاب به واشنگتن: به خواست ما احترام بگذارید


رییس منطقه کردستان عراق در گفت وگو با فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا و هیأت همراهش گفت که نگرانی های واشنگتن درباره همه پرسی را درک می کند اما آمریکا نیز باید به خواست مردم منطقه کردستان احترام بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در حالی که هیأت شورای عالی همه پرسی منطقه کردستان در آستانه پایان مذاکراتش در بغداد با مقامات عراقی است، مسعود بارزانی رییس این منطقه در دیدار با فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا گفت که اربیل نگرانی واشنگتن درباره همه پرسی استقلال را درک می کند اما آمریکا نیز باید در مقابل نگرانی منطقه کردستان از آینده شراکت با بغداد را درک کند و به خواست و اراده آن احترام بگذارد.

به نوشته قرطاس نیوز ، بارزانی در گردشگاه صلاح الدین که در نزدیکی اربیل واقع شده است، میزبان ژنرال جوزف ووتل فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا و هیأت همراهش بود.

در این هیأت، سفیر آمریکا در عراق، فرماندهی نیروهای آمریکایی در عراق، سرکنسول آمریکا در اربیل و شماری از مستشاران نظامی ارتش آمریکا حضور داشتند که رییس منطقه کردستان در جمع آنها گفت: مبارزه با تروریسم یکی از اولویتهای منطقه کردستان است و پروسه برگزاری همه پرسی استقلال هیچ تاثیری بر روند جنگ با داعش نخواهد گذاشت و کردستان با تمام توانش آماده مقابله و شکست دادن تروریسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارزانی خطاب به واشنگتن: به خواست ما احترام بگذارید

بارزانی خطاب به واشنگتن: به خواست ما احترام بگذارید