مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 12:112017-08-18اقتصادي

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران: توافقنامه تجارت آزاد میان ایران و سوریه اجرایی شود


نایب رییس اتاق بازرگانی ایرانی در دیدار با وزیر اقتصاد سوریه خواست دستورات و پیگیری لازم در راستای اجرای دقیق و کامل توافق تجارت آزاد بین دو کشور به عمل آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" به نقل از اتاق بازرگانی ایران حسین سلاح ورزی، نایب رییس اتاق ایران، با محمد سامر الخلیل وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، سامرالخلیل، وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه گفت: ما به قدمت، وزن و نقش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیش برد اقتصاد ایران واقف هستیم؛ امیدواریم این تجربه و موقعیت ویژه اتاق ایران، به کمک بخش خصوصی و حمایت از توسعه تعاملات دو کشور بیاید و بتوانیم مراودات و همکاری های اقتصادی را هم به تناسب روابط نزدیک و برادرانه سیاسی ارتقا دهیم.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز ضمن ابراز خرسندی از روند بوجود آمدن ثبات و امنیت در سوریه به تشکیل ستاد ویژه ای در اتاق برای توسعه همکاری های اقتصادی اشاره کرد و افزود: در صورت مشخص شدن و اعلام نیازهای تجاری فوری و لیست پروژه هایی که نیاز به بازسازی و احداث دارند، اتاق ایران با استفاده از ظرفیت تشکل ها، اتاق های استانی و شرکت های توانمند ایرانی، حداکثر تلاش خود را در جهت تأمین این نیازمندی ها بعمل خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران: توافقنامه تجارت آزاد میان ایران و سوریه اجرایی شود

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران: توافقنامه تجارت آزاد میان ایران و سوریه اجرایی شود