مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 11:302017-08-18بين الملل

جنایت وحشیانه سربریدن مجاهد 25ساله ایرانی متاثرمان کرد


یک پایگاه خبری موریتانیایی در مقاله ای نوشت :شهادت مجاهد و قهرمان ایرانی ،محسن حججی غم اندوه را در دل تمام موریتانیایی ها و مسلمانان برانگیخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،پایگاه خبری النشره المغاربیه در مقاله ای به قلم محفوظ الجیلانی نوشت: جنایت وحشیانه سربریدن مجاهد و قهرمان 25ساله ایرانی ،محسن حججی و آن پس از اسارتش در مرزهای عراق و سوریه توسط گروهک تروریستی داعش غم و اندوه را در دل تمام موریتانیایی ها ، مسلمانان و جامعه ی بشریت برانگیخت.

این جنایت وحشیانه و زشت که به کارنامه سیاه گروهک تروریستی داعش اضافه خواهد شد ما را متاثر کرد.

شهید مجاهد محسن حججی درحالی که با شرافت و شجاعت بی نظیر برای دفاع از حرم های مقدس در سرزمین های عربی که مورد تعرض گروهک های تکفیری و تروریستی قرار گرفته اند می جنگید،به شهادت رسید.

حججی و دیگر مبارزان ایرانی الگویی برای از خودگذشتگی و فداکاری و همچنین الگویی صادق برای ایمان به خداوند و پیامبر است و این شهید،شجاعت و قدرت را درمیان تروریست های خونخوار که جنایت های شان جامعه بشریت را شرمنده کرده است،نشان داد.

کشور بزرگ ایران درحالی که جام تلخ این مصیبت را می نوشد با فداکاری و ازخودگذشتگی در راه دفاع از اصول و ارزش های اصیل خود که مهمترین آن ها ایستادگی در کنار مستضعفین جهان و مقابله با ظالمان است،ثابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت وحشیانه سربریدن مجاهد 25ساله ایرانی متاثرمان کرد

جنایت وحشیانه سربریدن مجاهد 25ساله ایرانی متاثرمان کرد