مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 11:102017-08-18بين الملل

عربستان 7 پرواز را به حجاج قطری اختصاص داد


شرکت خطوط هوایی عربستان بنا به دستور پادشاه این کشور هفت پرواز را در اوت جاری به حجاج قطری اختصاص داد و اعلام کرد ظرف چند روز آتی آنها از دوحه به جده منتقل خواهند شد؛ - هزینه این پروازها را نیز پادشاه عربستان بر عهده گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) اعلام کرد، خطوط هوایی عربستان به دستور سلمان بن عبد العزیز، پادشاه این کشور در مرحله نخست هفت پرواز را برای انتقال حجاج قطری از دوحه به فرودگاه بین المللی ملک عبد العزیز در جده اختصاص داد و این پروازها در روزهای 22 تا 25 اوت جاری انجام خواهند شد و در مرحله بعد، پروازها برای بازگشت آنها پس از پایان مناسک حج در تاریخ پنجم سپتامبر صورت خواهد گرفت.

خبرگزاری واس به نقل از محمد العتیبی، مدیر کل حمل و نقل هوایی در اداره کل هواپیمایی عربستان اعلام کرد، پس از اینکه مسئولان قطری درخواستی را برای دریافت مجوزهای لازم داده بودند، خطوط هوایی عربستان جهت تسهیل پروازهای مشخصی برای حجاج قطری آماده شده است، اما مقامات قطری تاکنون مجوزی دریافت نکرده اند.

العتیبی افزود: حجاج قطری که مایل به سفر از طریق دو فرودگاه الدمام و الاحساء هستند، با پروازهای برنامه ریزی شده به عربستان خواهند آمد و یا در صورت نیاز پروازهای ویژه ای برای آنها انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان 7 پرواز را به حجاج قطری اختصاص داد

عربستان 7 پرواز را به حجاج قطری اختصاص داد