مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 10:352017-08-18پزشكي

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی شهیدبهشتی


کانون جهادی منتظران مصلح(عج) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، حرکت جهادی خود را از تاریخ 10 مردادماه 1396 به مدت 10 روز در دهستان جلالوند و عثمانوند بخش سرفیروزآباد استان کرمانشاه برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اردوی جهادی قریب به 150 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمینه های فرهنگی، بهداشتی و درمانی ٬ عمرانی و اقتصاد مقاومتی خدمت رسانی کردند.

بر این اساس کارگروه بهداشت و درمان کانون جهادی، با 11 گروه بهداشتی و درمانی شامل: دندانپزشکی، پزشکی، خانه گردی(Home Visit)، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، آموزش بهداشت، تغذیه، فیزیوتراپی، کاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی و مامایی با تحت پوشش قرار دادن 7 هزار نفر مشغول به خدمت رسانی بود.

تیم دندانپزشکی به صورت تخصصی برای گروه های بزرگسالان و کودکان و نوجوانان فعالیت کرد و خدمات این تیم، برای گروه سنی نوجوانان و کودکان به صورت ویژه بود و علاوه بر انجام کلیه کارهای درمانی دندانپزشکی، در خصوص آموزش بهداشت دهان و دندان برای پیشگیری از درمان های هزینه بر در آینده، خدمات رسانی انجام داد.

فعالیت تیم های غربال بدین صورت بود که در مراکز قابل استقرار هر روستا اسکان یافته و به معاینه کودکان و نوجوانان زیر 12 سال پرداخت و موارد لازم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی شهیدبهشتی

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی شهیدبهشتی