مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 10:312017-08-18سياسي

علی سعیدی شهید حججی؛ راز آینده داری انقلاب اسلامی


محسن رفت تا خط امام بماند و ماند تا خط امام بماند، محسن هم چگونگی رفتن را می دانست و هم چگونگی ماندن را، رفتن و ماندن برای او اعتباری بیش نبود، - محسن "رفت" تا خط امام بماند و "ماند" تا خط امام بماند، محسن هم چگونگی رفتن را می دانست و هم چگونگی ماندن را، رفتن و ماندن برای او اعتباری بیش نبود، اصالت با فنای فی الله و چگونگی بودن بود و این بود که او را دمنده جریان تاریخی حق کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بجنورد انقلاب اسلامی؛ حماسه عارفان شیدایی است که هنر نزدیکی به پیامبران و اولیاء الهی را یافته اند و لذا وقتی نسیم فنای فی الله در غرش گلوله خمپاره ها وزیدن می گیرد، به جای آن که به سنگر خانقاه پناه برند تا از هر گزندِ احتمالی مصون بمانند، پیراهن خود را در می آورند و با سینه برهنه در میدان جنگ قهقهه مستانه می زنند.

آری! درک انقلاب اسلامی بدون علم به اسماء الهی کار مشکلی است، ولی راهِ ممکنی است زیرا که ذات انقلاب اسلامی خود عامل فهم آن خواهد شد.

انقلاب اسلامی یعنی ساحت "عبودیت اجتماعی" بشر دایه عارفان و عاشقانی شده که مرگ را نیز "وجود " می بینند و به مثابه احلی من العسل با جان می نوشند تا جان گیرند و روشنایی بخش پیچ های تاریک تاریخ شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی سعیدی شهید حججی؛ راز آینده داری انقلاب اسلامی

علی سعیدی شهید حججی؛ راز آینده داری انقلاب اسلامی