مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 09:152017-08-18بين الملل

ادعای رژیم صهیونیستی درباره 100 حمله به کاروان های حمل سلاح در سوریه


یکی از ژنرال های سابق ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، این ارتش قریب به 100 بار در پنج سال گذشته کاروان هایی را که برای حزب الله و سایر گروه های شبه نظامی در سوریه و سایر نقاط سلاح حمل می کردند، - هدف حملات خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، امیر اشل، فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش اسراییل به هاآرتص گفت که از 2012، ده ها حمله علیه این کاروان های حمل سلاح صورت گرفته است .

و تعداد آن نزدیک به سه رقمی شدن است.

از زمان آغاز جنگ سوریه در سال 2011، اسراییل سیاستی در انجام حملات علیه کاروان های انتقال سلاح به حزب الله لبنان داشته است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل سال گذشته میلادی گفته بود که انجام اقدام نظامی علیه "کاروان های حمل سلاح ایرانی به حزب الله لبنان" چندین بار صورت گرفته است.

این فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش اسراییل همچنین گفت که حملات صورت گرفته "به قدر کفایت درست و دقیق" بوده تا از تنش جلوگیری شود و این حملات با هدف اقدامات بازدارنده جنگ با اسراییل صورت گرفته است.

وی در ادامه صحبت هایش با هاآرتص گفت: من فکر می کنم که از دیدگاه دشمنانمان، این اقدامی کاملا شفاف است.

این فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش اسراییل به محل انجام این حملات اشاره نکرد اما هاآرتص نوشت که آنها در مناطق مختلفی صورت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای رژیم صهیونیستی درباره 100 حمله به کاروان های حمل سلاح در سوریه

ادعای رژیم صهیونیستی درباره 100 حمله به کاروان های حمل سلاح در سوریه