مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 03:502017-08-18پزشكي

"کوردیناتورها" و رنج هایی برای نجات "جان"


به او می گویند "کوردیناتور"؛ 23 سال از عمرش را برای سلامت مردم کار کرده است و حالا هر روز و هر ساعتش پر شده از دل آشوبه هایی برای گذر از تلخی ها و رسیدن به شیرینی های جان بخش.

- به او می گویند "کوردیناتور"؛ 23 سال از عمرش را برای سلامت مردم کار کرده است و حالا هر روز و هر ساعتش پر شده از دل آشوبه هایی برای گذر از تلخی ها و رسیدن به شیرینی های جان بخش.

کوردیناتورها همیشه و هر روز تلخ و شیرین اهدای عضو را می چشند، هر وقت که عزیز خانواده ای دچار مرگ مغزی می شود و دیگر همه امیدها برای بازگشتش رنگ ناامیدی به خود می گیرد، کار کوردیناتورها شروع می شود تا امید را در دل خانواده ها بدمند و به آنها نوید دهند که جان عزیزشان می تواند در جسم انسان دیگری نفس بکشد و زندگی بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کوردیناتورها کسانی هستند که در سخت ترین شرایط روحی یک خانواده باید به سراغ شان روند و آرام آرام از آنها اعضای عزیزشان را طلب کنند.

آنها باید تلاش کنند تا به خانواده هایی که چشم شان به زدن قلب عزیزشان خوش است، بقبولانند که او دیگر به این جهان بازنمی گردد، اما اعضایش می تواند در وجود دیگری مثال دم مسیحایی باشد و عزیز خانواده دیگری را جان بخشد.

شاید اگر یک روز جای این آدم ها باشیم، نتوانیم اینهمه رنج و سختی را تاب آوریم؛ از یک سو نگرانی برای خانواده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"کوردیناتورها" و رنج هایی برای نجات "جان"

"کوردیناتورها" و رنج هایی برای نجات "جان"