مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 20:352017-08-17ورزشي

پورموسوی: در مقابل ما بازی دفاعی می کنند


طبیعی است گسترش فولاد در بازی فردا دفاع خواهد کرد و ما هم به عنوان میزبان تلاش می کنیم تا با حمایت هواداران مان دست به دست هم دهیم و اولین سه امتیاز خانگی مان را به دست بیاوریم.

- ما باید از امتیاز بازی خانگی استفاده کنیم و به امید خدا فردا سربلند از زمین بیرون بیاییم.

سیدسیروس پوموسوی می گوید ما هر روز در این هوای گرم تمرین می کنیم، اما تیم هایی که در این شهر میهمان هستند به این آب و هوا عادت ندارند و به همین دلیل مجبورند بازی دفاعی را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار برابر گسترش فولاد گفت: ما در اولین بازی خانگی مان موفق نبودیم و در این بازی تلاش می کنیم تا سربلند از زمین خارج شویم.

این بازی قطعا یکی از بازی های سخت ما خواهد بود.

ما هر روز در این هوای گرم تمرین می کنیم، اما تیم هایی که در این شهر میهمان هستند به این آب و هوا عادت ندارند و به همین دلیل مجبورند بازی دفاعی را انجام دهند.

همان طور که گفتم ما هر روز در این آب و هوا تمرین می کنیم و بسیاری از مصدومیت های بازیکنان مان نیز به دلیل همین آب وهواست.

پورموسوی ادامه داد: طبیعی است گسترش فولاد در بازی فردا دفاع خواهد کرد و ما هم به عنوان میزبان تلاش می کنیم تا با حمایت هواداران مان دست به دست هم دهیم و اولین سه امتیاز خانگی مان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورموسوی: در مقابل ما بازی دفاعی می کنند

پورموسوی: در مقابل ما بازی دفاعی می کنند