مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 17:502017-08-17اقتصادي

عمر مفید پروژه های عمرانی به شدت کاهش یافته است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه یکی از چالش های عظیم کشور بحث دولتی بودن و بروکراسی های اداری و در نتیجه پایین بودن بهره وری است، - تصریح کرد: متاسفانه این چالش ها سبب شده است که عمر مفید پروژه های عمرانی به شدت کاهش و در نتیجه کیفیت این طرح ها نیز ایده آل نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر رودری در کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم قراردادهای مشارکت عمومی - خصوصی که به همت مدیریت نظام فنی و اجرایی سازمان برگزار شد با بیان اینکه تا دیروز حرکت استان در جهت انتخاب اما امروز در جهت اجبار است، تصریح کرد: استان کرمان بیش از 183 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد که بالغ بر 11.

2 درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است.

مساحت استان کرمان به شکل تجمعی از 10 استان کشور و به لحاظ تعداد آبادی از 12 استان کشور بیشتر است.

طبق آخرین سرشماری صورت گرفته، جمعیت استان کرمان بیش از سه میلیون و 164 هزار نفر است که حدود 4 درصد جمعیت کشور را در خود جای داده است.

رودری با اشاره به سهم 3.

4 درصدی استان کرمان از GDP کشور، تصریح کرد: متاسفانه سرانه هر کرمانی از متوسط کشوری پایین تر است که باید در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به رویکردهای اقتصاد مقاومتی در استان کرمان افزود: 5 رویکرد درون زایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر مفید پروژه های عمرانی به شدت کاهش یافته است

عمر مفید پروژه های عمرانی به شدت کاهش یافته است