مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 17:152017-08-17سياسي

توجه به معیشت کشاورزان در حل بحران آب مغفول مانده است


عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران گفت: در حل بحران آب باید مدیریت همه جانبه داشت، اگر معیشت کشاورزان در نظر گرفته نشود با مهاجرت روستاییان به شهر مواجه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل کرباسی عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران در حاشیه نمایشگاه مطبوعات نیشابور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: آب و خاک دو موضوع اساسی است که حیات طبیعت و انسان ها به آن بستگی دارد؛ مدتی است که بحث بحران آب مطرح شده ولی موضوع خاک مغفول مانده است.

وی ادامه داد: متولیان آب و وزارت نیرو باید از همان ابتدا که آب شروع به نشست و افت کرد، بحران اعلام می کردند؛ امروز باید چاره اندیشی کرد که چگونه می توان از این بحران عبور کرد؛ با پیگیری هایی که صورت گرفت دو شهرستان نیشابور و رفسنجان به عنوان پایلوت در حوزه آب انتخاب شدند.

کرباسی گفت: در سه سال گذشته همکاری و همراهی های خوبی صورت گرفت در سال های 90 و 91 امور آب شهرستان با همه تلاشی که برای کنترل چاه های کشاورزی داشته داشت در یک سال 33 و در سال دیگر 34 کنتور را توانستند بر چاه های کشاورزی نصب کنند ولی با همراهی و همکاری کشاورزان شهرستان در حال حاضر حدود 1200 چاه کشاورزی را کنتور گذاشته ایم و در زمینه چاه های غیرمجاز نیز همکاری هایی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به معیشت کشاورزان در حل بحران آب مغفول مانده است

توجه به معیشت کشاورزان در حل بحران آب مغفول مانده است