مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 15:162017-08-17فرهنگي

علی محمد مودب در اردوی آفتابگردان ها: رسالت شاعر، گفتن نگفته هاست


یافتن آن نقطه هایی که مسکوت مانده شده رسالت شاعر است و شاعر خلاق، شاعری ست که با حوادث عالم نسبت عمیق تر و جدی تری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات "، نخستین روز از تازه ترین اردوی دوره تکمیلی و دوره ششم آفتابگردان ها ویژه بانوان شاعر، عصرِ چهارشنبه با حضور اساتید و کارشناسان شعر، در تهران آغاز شد.

این دوره هم مثل اردوهای پیشین موسسه شهرستان ادب با کلاس های آموزشی، کارگاه های نقد و بررسی، برنامه های فرهنگی و شب شعر همراه است.

فرهنگ جریان سازی و جریان سازی فرهنگی عنوان کلاس علی محمد مودب، شاعر، مدیر عامل شهرستان ادب در اردوی شاعرانِ دوره تکمیلی بود.

خالق کتاب‎هایی چون عاشقانه های پسر نوح و سفر بمباران در آغاز سخنرانی خود گفت: در طول تاریخ جریانات موفقی وجود داشتند که پس از مدتی اندک اندک به خاطر مشکلات اقتصادی، فرهنگی و جامعه شناختی دچار رکود شدند؛ در این مرحله تازه‎نفس‎هایی که با همان آرمان های ابتدایی به این گروه می‎پیوستند با مشاهده این رکود دچار تناقض می شدند و به مرور سرخورده و عصیان گر، چون انتظار حل مشکلات را از پیشینیان داشتند نه از خود.

مودب در ادامه گفت: هرکس خود می تواند جریان ساز باشد و لزوما نیازی به دیگری و دیگران ندارد، حال آنکه ما در هر حوزه ای اغلب منتظر کمک دیگران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی محمد مودب در اردوی آفتابگردان ها: رسالت شاعر، گفتن نگفته هاست

علی محمد مودب در اردوی آفتابگردان ها: رسالت شاعر، گفتن نگفته هاست