مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 14:512017-08-17بين الملل

دی میستورا: اکتبر، ماه سرنوشت سازی در حل بحران سوریه خواهد بود


فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با اشاره به اهمیت ماههای آتی برای حل بحران سوریه تأکید کرد که مذاکرات صلح آستانه در پایان آگوست برگزار خواهد شد.

- "، استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه تأکید کرد که ماه آتی میلادی سرآغاز تحولات نوعی در بحران سوریه خواهد بود.

دی میستورا با اشاره به لزوم جدیت در روند مذاکرات صلح سوریه تأکید کرد که ماه اکتبر در جریان بحران این کشور ماه سرنوشت سازی خواهد بود.

شبکه خبری المنار به نقل از این مسئول سازمان ملل گزارش داد که مذاکرات صلح سوریه در آستانه در پایان آگوست برگزار خواهد شد و فرصت مهمی برای معارضان است تا مجددا خود را ساماندهی کنند.

وی با بیان اینکه هیئت عالی مذاکره کنندگان معارض با هیئتهای معارض سوری حاضر در مسکو و قاهره در حال مذاکر است، تأکید کرد که شاهد افزایش چشمگیر عملیات نظامی در دیرالزور و رقه هستیم.

دی میستورا تصریح کرد که مذاکرات مربوط به مسائل فنی تا زمانی به تعویق خواهد افتاد که معارضان بتوانند به دیدگاه روشنی دست یابند.

این مسئول در پایان تأکید کرد که کمکهای انسان دوستانه ای به اردوگاه یرموک و شهرکهای شیعه نشین فوعه و کفریا ارسال خواهد شد که مدتهاست در محاصره تروریستها قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دی میستورا: اکتبر، ماه سرنوشت سازی در حل بحران سوریه خواهد بود

دی میستورا: اکتبر، ماه سرنوشت سازی در حل بحران سوریه خواهد بود