مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 13:052017-08-17اقتصادي

مرحله احیای صنایع فولاد سفیددشت در حال انجام است


رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله احیای صنایع فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین واحد فولاد از طرح های هفت گانه کشور در حال انجام است.

- سید نعیم امامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: عملیات ساخت کارخانه فولاد از سال 86 با برنامه ریزی اولیه تولید سالانه 800 هزار تن اسلب در سه مرحله احیاء مستقیم (تبدیل گندله به آهن اسفنجی)، فولاد سازی و تأمین زیرساخت، جنبی و پشتیبانی آغاز شد.

وی افزود: مرحله احیای صنایع فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین واحد فولاد از طرح های هفت گانه کشور در حال انجام است و هم اینک در عملیات ساخت مرحله دو این کارخانه 250 فرصت شغلی ایجاد شده که پس از تکمیل و راه اندازی 300 نفر استخدام می شوند.

امامی با اشاره به اینکه از ابتدای عملیات ساخت طرح فولاد چهارمحال و بختیاری تا سال 92 حدود چهار هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شد، تصریح کرد: با واگذاری 65 درصد این کارخانه به فولاد مبارکه، این بخش 6 هزار میلیارد ریال در ساخت این کارخانه سرمایه گذاری کرد و 35 درصد بقیه را سازمان ایمیدرو خریداری و سرمایه گذاری کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: طرح توسعه فولاد در سفر رییس جمهوری در سال 93 به چهارمحال و بختیاری، ایجاد و بخش تولید ورق (نورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله احیای صنایع فولاد سفیددشت در حال انجام است

مرحله احیای صنایع فولاد سفیددشت در حال انجام است