مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 13:052017-08-17فرهنگي

برگزاری هم اندیشی پدیدآورندگان آثار مکتوب و مربیان دبیرخانه دائمی حقوق شهروندی


برگزیدگان و مولفان برتر کتاب دبیرخانه دائمی حقوق شهروندی از سوی علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه کنگره علمی حقوق شهروندی، ضیافت شام و هم اندیشی 200 تن از پدیدآورندگان آثار مکتوب و مربیان حقوق شهروندی شامگاه چهارشنبه 25 مرداد به میزبانی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرکار خانم حیدری مدیرکل دفترحقوقی و امور مالکیت معنوی، مسئولان دبیرخانه دائمی حقوق شهروندی و 200 تن از پدیدآورندگان آثار مکتوب و مربیان حقوق شهروندی حضور داشتند و در فضایی صمیمی به بحث و گفت وگو پرداختند.

در انتهای این مراسم از برگزیدگان و مولفان برتر کتاب های دبیرخانه دائمی حقوق شهروندی تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم قرارداد برگزاری سلسله میزگردهای علمی تخصصی حقوق فرهنگی، شهروندان به عنوان برنامه مشترک به امضای معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه دائمی حقوق شهروندی رسید.

مونس کشاورز دبیر کنگره علمی حقوق شهروندی حمایت های مادی و معنوی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را موجب تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هم اندیشی پدیدآورندگان آثار مکتوب و مربیان دبیرخانه دائمی حقوق شهروندی

برگزاری هم اندیشی پدیدآورندگان آثار مکتوب و مربیان دبیرخانه دائمی حقوق شهروندی